15 Haziran 2011 Çarşamba

B..... Ö....'in Twitleri Ve Cevapları :)

B...Ö...Finallerimin basliyo olmasi ve bende gram telas olmadan calismamamin sebebi nedir acaba? Nerden geliyo bu rahatlik
M....'in cevabı ; Sırtını dayıycak on numara sevgilin varda o yüzden.

B...Ö.... ; "Aşk ölmez biz ölürüz." yazmış.
A...A...'da ; "Ölde kurtulak." demiş.

B...Ö.... ; Ben sende yasadim seninle tattim boyle bir aski..yazmış
S...A...'te ; Buraya yazacağına, reklam edeceğine bence gidip kendisine söylemelisin BELKİ işe yarar . ;) diye cevap vermiş 

B...Ö....; Gitmek istiyorum uzaklaşak özlemek özlenmek istiyorum sonra heycanla geri dönmek istiyorum.. yazmış cevabını da almış :)
M...B....; Kesinlikle tutan yok :D
 
B...Ö....; Esra eroldaki Allah in belasi kiza bakin ya , ne desen az bu azini burnunu kirasim geldi terbiyesiz gerizekali!!!
B.....'de : Aynı bnm sana hisstğim duygular :) demiş :))




B...Ö...'in ne kadar nefret edeni varmış :) Kesinlikle yakışıklı oyuncu model B...Ö......'le sevgili olduğu içindir çünkü cevaplar genelde 
kızlardan :)
Öpüldün Şekerim... 

1 yorum: